OGŁOSZENIE O NABORZE NR LGD: 1/2025/JST
Lokalna Grupa Działania Stowarzyszenie Lider Powiatu Goleniowskiego
ogłasza nabór wniosków o wsparcie w zakresie
POPRAWA DOSTĘPU DO MAŁEJ INFRASTRUKTURY PUBLICZNEJ
w ramach Planu Strategicznego dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023-2027 dla Interwencji I.13.1 LEADER / Rozwój lokalny kierowany przez społeczność (RLKS) – Komponent wdrażanie LSR w ramach celu nr 1 LSR: „Rozwój gospodarczy i poprawa standardu życia na obszarze LSR”,
w przedsięwzięciu 1.2. „Poprawa jakości infrastruktury na obszarze LSR”.
Unikalny numer naboru z portalu epue.arimr.gov.pl: 396771
Nazwa LGD oraz Zarządu Województwa:
Lokalna Grupa Działania Stowarzyszenie Lider Powiatu Goleniowskiego oraz Zarząd Województwa Zachodniopomorskiego.
Informacja o podmiotach uprawnionych do ubiegania się o wsparcie na wdrażanie LSR:
Pomoc przyznaje się gminom.
Termin, miejsce oraz forma składania wniosków o wsparcie:
Termin składania wniosków od 31.03.2025r. do 14.04.2025r.
Wniosek o wsparcie jest składany wyłącznie w formie dokumentu elektronicznego za pomocą PUE, który jest dostępny pod adresem: https://epue.arimr.gov.pl
W przypadku złożenia wniosku w inny sposób operacja nie zostanie wybrana przez LGD do realizacji. Warunkiem złożenia wniosku za pomocą PUE jest posiadanie przez wnioskodawcę numeru EP.
O terminie złożenia wniosku decyduje data i godzina złożenia wniosku w PUE. Potwierdzeniem złożenia wniosku w PUE jest urzędowe potwierdzenie odbioru (UPO). UPO wysyłane jest przez system PUE na adres e-mailowy podany we wniosku.
Miejsce publikacji Regulaminu naboru wniosków:
Regulamin naboru znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://liderpowiatu.pl/
Dane do kontaktu:
Lokalna Grupa Działania Stowarzyszenie Lider Powiatu Goleniowskiego
J. Słowackiego 1
72-100 Goleniów
tel. +48 504 062 884
e-mail: biuro@liderpowiatu.pl
godziny pracy biura: poniedziałek – piątek: 7:30-15:30
Regulamin naboru
Załączniki do regulaminu:
1. Załącznik nr 1 – Formularz UoPP wraz z załącznikami:
a) Zestawienie rzeczowo-finansowe operacji – Załącznik nr 1 do UoPP;
b) Informacja o przetwarzaniu danych osobowych – Załącznik nr 2 do UoPP;
c) Wykaz działek ewidencyjnych, na których realizowana będzie operacja trwale związana z nieruchomością – Załącznik nr 3 do UoPP.
2. Załącznik nr 2 – Wykaz załączników do WoPP (wypełnia Wnioskodawca).
3. Załącznik nr 3 – Formularze załączników do Wniosku o przyznanie pomocy:
a) Informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez Lokalną Grupę Działania;
b) Oświadczenie właściciela lub współwłaściciela nieruchomości – Załącznik nr 1 do WOPP;
c) Oświadczenie o kwalifikowalności VAT – Załącznik nr 2 do WOPP;
d) Szczegółowy opis zadań wymienionych w zestawieniu rzeczowo-finansowym – Załącznik nr 3 do WOPP;
e) Potwierdzenie niekomercyjnego charakteru operacji – Załącznik nr 8 do WOPP;
4. Załącznik nr 4 – Instrukcja do WoPP.
5. Załącznik nr 5 – Pomocniczy załącznik do instrukcji do WoPP.
6. Załącznik nr 6 – Wykaz załączników do WoP (wypełnia Wnioskodawca).
7. Załącznik nr 7 – Kryteria wyboru operacji JST dla Przedsięwzięcia 1.2. „Poprawa jakości infrastruktury na obszarze LSR”.
8. Załącznik nr 8 – Uzasadnienie zgodności operacji z lokalnymi kryteriami wyboru oraz planowane do realizacji wskaźniki.