Stanowisko: Specjalista ds. Organizacji, finansów i programów pomocowych

sie 17, 2009 w Praca w LGD


lgd_top


Wymagania wobec kandydata:

WYMAGANIA KONIECZNE:

  • wykształcenie co najmniej średnie, preferowane wyższe? pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych
  • niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie
  • zdolność do samodzielnego podejmowania decyzji
  • biegła obsługa komputera i Internetu
  • znajomość przepisów prawa i zagadnień związanych organizacją biura
  • znajomość przepisów prawa i zagadnień związanych z funduszami Unii Europejskiej (POKL, GRUNDWIG, INTERREG) i innymi
  • kompetencje pracownika administracyjno ? biurowego (doświadczenie w pracach biurowych)

 

WYMAGANIA POŻĄDANE:

  • ukończone kursy związane z projektowaniem i zarządzaniem projektem? doświadczenie w realizacji i rozliczaniu projektów znajomość Leadera, PROW w nowym okresie programowania na lata 2007-13 oraz innych programów np. RPO
  • miejsce zamieszkania i działalność na obszarze LGD
  • prawo jazdy kat. B
  • komunikatywność, chęć samokształcena, kreatywność, samodzielność, dyspozycyjność

 

WYMAGANIA DODATKOWE:

  • znajomość języka obcego

 

Zadania:

  • prowadzenie bieżących spraw związanych z funkcjonowaniem i organizacją pracy biura? współpraca z księgową
  • opracowywanie wniosków o dotację do danego programu pomocowego
  • prowadzenie działań w zakresie danego programu pomocowego
  • koordynowanie i inicjowanie działań na obszarze LGD w programie pomocowym
  • realizacja celów i zadań określonych przez Zarząd

 

Warunki zatrudnienia:

  • umowa o pracę – wymiar czasu pracy – pełen etat

Kandydat zobowiązany jest złożyć:

  • list motywacyjny – życiorys – curriculum vitae
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach
  • dokumenty poświadczające staż pracy, jeżeli są
  • oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
  • oświadczenie o znajomości przepisów prawa i zagadnień związanych z funduszami Unii Europejskiej oraz rozwojem obszarów wiejskich
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji w Lokalnej Grupie Działania Stowarzyszenie Szanse Bezdroży Gmin powiatu Goleniowskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity z 2002 roku, Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.) poświadczone własnoręcznym podpisem.?

Etapy konkursu:

  • Złożenie dokumentów przez Kandydatów i ich weryfikacja
  • Rozmowa kwalifikacyjna
  • Ogłoszenie wyników

Termin i miejsce składania dokumentów na stanowisko:

Do dnia 2 września do godz. 15.00 w siedzibie Stowarzyszenia Szanse Bezdroży Gmin Powiatu Goleniowskiego, ul. Słowackiego 1; 72-100 Goleniów.


Goleniów, 17 sierpnia 2009r.


W imieniu Zarządu LGD:

Prezes Stowarzyszenia Szanse Bezdroży Gmin Powiatu Goleniowskiego – Zbigniew Łukaszewski

Członek Zarządu ? Monika Leńczuk – Janus


praca_logotypy

Więcej wiadomości